Att cykla i motvind är inte kul..

Imorse gick jag och Ellie hem till min mormor och morfar och hämtade väskor och cyklar som varit där över natten. Vi cyklade sen till ICA, köpte tuggummi, och sen hem till Ellie igen - i motvind. Vi "stod" nästan stilla ett tag kändes det som. Jobbigt värre för en otränad människa som jag x)
När jag kom hem chillade jag lite och sen badade jag Sixten och Lakrits. Dom blev ju jätteglada.. Not. Men rena och fina är dom nu iallafall till tävlingen imorgon. Lakrits ska få se stooora BC:s för första gången sedan han lämnade mamsen. Han träffade ju lilla Cocos nyligen men det ska bli kul imorgon. Det ska bli så sjukt kul att tävla!! Speciellt utomhus. Jag är riktigt laddad och jag tror att Sixten också är det. Det ska bli så kul!

Här är lite bilder på mina badpojkar. Tagna med mobilkamera så dom är både suddiga och oskarpa.


Lakrits var lite nyfiken på vad det här var för något, fortfarande lyckligt ovetandes om vad som ska hända härnäst.


En inte så glad Lakrits, nybadad och fin är han iallafall. Här ser man till och med att han är en långhårig liten kille. Eller liten och liten han är ju nästan lika stor som Sixten nu, large-bc-bebis är han.


Sixten kom inte undan huvudbadet. Han ser förvånansvärt glad ut här faktiskt..


Mina fiiiina pojkar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0