6&7 april

Igår var vi som sagt på Ullared, blev en del med hem. För mig iallafall, kuul.
Lakrits blev 5 månader igår också :)
Efter Ullared åkte jag hem till Ellie och sen stack vi ut en stund, ja, vet inte vad man ska säga..

Idag gick jag upp vid typ halv elva? Senare än Ellie as usual*. Mamma hämtade mig vid lite över 12 tror jag. Åkte hem, till Hööks och sen ut i Bialitt. Linda hjälpte mig med Lakrits, tunnlarna. Det gick jättebra! Han tyckte nog till och med att dom var roliga efter en stund. Tack så jättejättemycket Linda! :)
Sixten gick också rätt bra, vi sprang en rolig bana. Han gick finfint. Längtar till söndag, DM och officiell klass 3. Kul!
Idag händer det inte mycket, ikväll blir det mer smygladdning..

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0